Cuvânt Înainte

"M-a posedat intenţia de a împrumuta vorbelor însuşiri materiale, aşa încât unele să miroasă, unele să supere pupila prin scânteiere, altele să fie pipăibile, dure. Toată viaţa am avut un ideal, dar neavând instalaţiile necesare, am ales materialul vagabond al cuvintelor date."

miercuri, 9 decembrie 2009

Lucky Thursday

Intr-adevar nu ma gandeam la ziua asta, atat de repede sa ma fac bine. Mi-am cheltuit toata energia luptand impotriva stresului de la liceu, dar trebuie sa accept asta asa cum vine, nu cum mi-as inchipui eu ca este. Asa mi-a spus mama. Cel putin, eu voi continua sa intru in vacanta si dupaia iar in stres, ce e drept iar ma voi trezi dimineata la 6:50, voi manca, buna Andrei, 6 sau 7 ore pe zi la liceu, depinzand de profesori, acasa, scriu, Gossip Girl, un pic de somn, nu prea mult ca strica. Si asta este rutina zilnica. Dupa asta, astept sa-mi vina o idee tampita de sinucidere, si ajung la concluzia ca viata asa este, si GO! Aici mi-am incheiat monologul interior, il continui pe privat, pentru ca am terminat cele.. teoretic vorbind 5 teze, practic 7. Era preferabil sa se termine cu toate acum, pentru ca vine Craciunul, Oh Santa Clause, cadouri, brad, miros de portocale, sarbatori, welcome! I guess I'm happy enough to sleep. XOXO