Cuvânt Înainte

"M-a posedat intenţia de a împrumuta vorbelor însuşiri materiale, aşa încât unele să miroasă, unele să supere pupila prin scânteiere, altele să fie pipăibile, dure. Toată viaţa am avut un ideal, dar neavând instalaţiile necesare, am ales materialul vagabond al cuvintelor date."

duminică, 6 decembrie 2009

6 and Sunday night

Well I'm here, and not just here.. de acum o să mă împart în două locuri, aici, pe blogul meu si dincolo, tot pe blogul meu PRIVAT, sa nu-mi mai cititi voi gandurile. Oh perfect! Mi s-a sters memoria, este 10 fara un sfert, time for a baby sleep, pentru ca maine incepe o alta zi superba de scoala, cu o teza, si poimaine iar o teza, si miercuri iar 2 teze, in doar o saptamana. Oh please, I need a hug, right now! I'm tired and stressed and I need to sleep.. Good night people, love ya