Cuvânt Înainte

"M-a posedat intenţia de a împrumuta vorbelor însuşiri materiale, aşa încât unele să miroasă, unele să supere pupila prin scânteiere, altele să fie pipăibile, dure. Toată viaţa am avut un ideal, dar neavând instalaţiile necesare, am ales materialul vagabond al cuvintelor date."

luni, 28 decembrie 2009

Bubble wrap

"Aşa este tinereţea, îşi stabişeşte propriile limite fără a-i păsa dacă trupul le suportă. Şi trupul le suportă întotdeauna." Nu trebuie niciodată să te obişnuieşti cu nimic, ascultă aici, o să îţi pară rău, pentru că uite, incepuse să îmi placă iarăşi soarele, începusem să accept că afară nimeni nu este vinovat de lipsa de sens a vieţii. Vroiam să simt iarăşi toate lucrurile astea ridicole care fac parte din fiecare zi, ură şi iubire, plictiseală şi nebunie, şi cred că am scăpat; când asculţi cu răbdare ce au cei din jur şi incerci să îi ajuţi cu probleme, ai impresia că pe tine nu te atinge nimic, dar te atinge, şi ai grijă cum primeşti informaţia, pentru că din cauza persoanelor din jurul meu am paţit eu ce am păţit, şi de la cafeaua cu ciocolată de dimineaţă îmi bate inima ingrozitor, şi sunt agitata, sentiment pe care nu mi-l imaginam când îmi spunea Andreea ce i se întâmplă. Numai vreau niciun lucru ridicol şi o să îmi pun o dorinţă, o ordon pentru 2010! Nu vă aşteptaţi să o scriu aici:)
depresie= lipsa serotoninei din organism