Cuvânt Înainte

"M-a posedat intenţia de a împrumuta vorbelor însuşiri materiale, aşa încât unele să miroasă, unele să supere pupila prin scânteiere, altele să fie pipăibile, dure. Toată viaţa am avut un ideal, dar neavând instalaţiile necesare, am ales materialul vagabond al cuvintelor date."

luni, 28 septembrie 2009

Miezul nopţii

Încă luni de trăit..
Te-ai gândit de o mie de ori la primul lucru pe care l-ai face dacă ai şti că o să mori curând, nu? dar eşti liniştit, n-o să ţi se întâmple tocmai ţie. ai un destin măreţ. aştepţi o minune, ştii că o să vină pentru că aşa se termină toate filmele americane.
Viaţa mea o ia razna. trebuie să îmi schimb sistemul de valori despre tot ceea ce mă înconjoară. reguli noi. întrebări noi. poate cel mai important, căutarea unui sens al propriei mele existenţe. trebuie să ştiu că n-am trăit degeaba, că n-am fost doar un alt personaj sec din cele peste şase miliarde.
.. mi-a deschis ochii. nu contează când mori până la urmă. aşa că le poti încercat pe toate. ai să vezi. sex, droguri, tratamente… am întâlnit o grămadă de lume. ba chiar am reuşit să mă îndrăgostesc.. dar nicio noapte de cerneala sa nu o compari cu asta