Cuvânt Înainte

"M-a posedat intenţia de a împrumuta vorbelor însuşiri materiale, aşa încât unele să miroasă, unele să supere pupila prin scânteiere, altele să fie pipăibile, dure. Toată viaţa am avut un ideal, dar neavând instalaţiile necesare, am ales materialul vagabond al cuvintelor date."

luni, 14 mai 2012

Cuvinte amețite


El este acolo și prezența lui mă deranjează, îl simt în ceafă, îmi stă în lumină, și o împiedică să mă lumineze. Mă distrage un sărut; credeam că nu va mai fi posibil; nu el, nu eu. Ar mai trebui un ideal, și l-am vazut, este el. L-am strâns în brațe, ca pe ultima hârtie mototolită din coșul de lânga birou, și l-am sărutat ca și cum ar fi fost atât de departe în tot timpul asta, și nu s-ar fi întamplat nimic, dar s-a întâmplat. E un semn! Și totuși fumul țigarii lui mă deranjează, dar nimic nu se compară cu noi doi în momentul ăsta, acela, și cel care o să vina.. E un semn. Trebuie să renunț să mai interpretez semnele, am îmbătrânit Nu am vazut nimic din ce se petrece și a revenit totul cum era. Sau nu.
  •  atunci când obiectul dorinței nu mai suntem noi.