Cuvânt Înainte

"M-a posedat intenţia de a împrumuta vorbelor însuşiri materiale, aşa încât unele să miroasă, unele să supere pupila prin scânteiere, altele să fie pipăibile, dure. Toată viaţa am avut un ideal, dar neavând instalaţiile necesare, am ales materialul vagabond al cuvintelor date."

joi, 8 septembrie 2011

**

Ma bucur sa stiu ca esti bine, langa ei, toti. Ma uitam la stele si mi.am amuntit de tine, sanatos, bine? Multumesc, nu imi raspunde. M.am obisnuit cu tacerea de la vreme. Ma voi obisnui in continuare, caci se lasa si mai rece, totul. Si nimic. Iti mai amintesti scara, noptile inecate in fum de tigara? Nu, nu te deranja pentru un raspuns, imi amintesc eu, si multe altele. Frumoase de asemeni. Pana si de certuri imi este dor, iti vine sa crezi? Nu, tu nu mai crezi, acum taci. Imi amintesc ce am spus, stiam ca va fi adevarat, ca va veni momentul. Iti amintesti si tu, da. Este real, si irelevant la aceasta ora.. Vreme, dar doare. As fi preferat sa fii un sunet, sa nu te vad, asa cum faci tu, sa dispara ideea revederii tale intr.o zi, dar nici de auzit nu te pot auzi..